Okej??

Jonas om ..:
du postade ett inlägg på din blogg, gör vi fel osv. OCH NU FÖRVÄNTAR DU DIG ATT INGEN SKA HOPPA PÅ ER, ER ADVOKAT SOM SKA VARA PÅ ER SIDA VILLE HELT PLÖTLSLIGT INTE VARA PÅ ER SIDA.
DU KAN INTE ENS FÖRVÄNTA DIG VAD SOM VÄNTAR DIN WHITE TRASH FAMILJ OM JAG SER ER.



-----------

Precis så undrade jag om vi borde kräva ersättning eller ej, och det tyckte alla att vi skulle göra OCH enligt advokaten hade vi rätt till det. Men som jag också skrev så pga att jag skrev en elak sak om Stefanie så skulle hon stämma mig om jag inte tog bort det osv.. Så vi la ner allt.

Varför ska jag förvänta mig att folk ska hoppa på oss? Och varför ska du göra nånting mot min "white trash" familj? Har vi gjort dig någonting? Du vet väl om att det är galet olagligt att hota folk??

Kommentarer
Postat av: Susanne

anmäl idioten på en gång!

2009-10-06 @ 16:14:16
Postat av: Sandra

som jag ser det så är det där ett hot..skulle jag anmäla om jag var du..nu har det blivit lite väl mycket påhopp tycker jag..

2009-10-06 @ 22:41:22
URL: http://Werner-eriksson.blogspot.com
Postat av: robbn

man kan ju undra vem den här jonas är igentligen. om den ens heter jonas. men natta! Anmäl de där är olaga hot ingen tvekan....

2009-10-06 @ 22:44:27
Postat av: Anonym

alltså det går överstyr det här. så jävla fel att ens blanda in lille casper i det med. trött man blir på folk alltså! kan man inte kika ip adresser av folk som komenterar? dom är komentarerna du får känns ju lite värre än dom du skrev tidigare och fick ta bort. aja hoppas det löser sig!

2009-10-07 @ 14:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0