..

Postat av: frida

lägger man ut bild på stefanie och skriver öppet om situationen så är det inte längre mellan er bara! du lär ju hajja att stefanie också har vänner med åsikter precis som dina vänner har. stäng kommentators fältet om du inte vill ha kommentarer. hoppas ni inte får en spänn, verkar väl inte som ni har så stor hjälp av advokaten ni blandat in? :)

 

 

Frida:
Jo jag ville ha åsikter ang om hon gjort rätt eller ej. Och om vi gjorde rätt som ville ha någonting för det som hon haft sönder. Och enligt advokaten så borde vi få ersättning för den, men eftersom jag var dum och skrev en elak kommentar om Stefanie så hotade hon att stämma oss för det om vi inte gav oss. Sen så frågade jag inte om vad ni tycker om min familj eller hur?
Men nog om det, vill bara slippa allt skit nu.


Kommentarer
Postat av: Jonas

du postade ett inlägg på din blogg, gör vi fel osv. OCH NU FÖRVÄNTAR DU DIG ATT INGEN SKA HOPPA PÅ ER, ER ADVOKAT SOM SKA VARA PÅ ER SIDA VILLE HELT PLÖTLSLIGT INTE VARA PÅ ER SIDA.

DU KAN INTE ENS FÖRVÄNTA DIG VAD SOM VÄNTAR DIN WHITE TRASH FAMILJ OM JAG SER ER.

2009-10-05 @ 13:55:32
Postat av: Anonym

anmäl den här personen.. det är personligt påhopp.. spec från en person som inte har nåt med allt att göra! det har ju inte jag heller.. men att gå så här långt och hota någon.. det är bara fel!

2009-10-05 @ 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0