xD

"Jonas" kommenterade nyss

"haha det låg ute på fb att du sa ge oss 4000. som tur var sparade vi det trots att du gick in och tog bort dom inläggen. stå för vad du tycker kanske?
jag har träffat er och ni gav mig ÅÅNGEEEEEEEEESt ¨ÅÅÅNGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST. =WHITE TRASH.
skillnaden mellan dig och dom andra blondinbella osv som bloggarär att DERAS BLOGG ÄR INTRESSANT OCH ROLIG. DU ÄR SJUK HEEELA TIDEN. intressant."


Har aldrig skrivit det din idiot, jag skrev att den kostade 4000 när Rasmus köpte den, lär dig läsa. Och jag har inte tagit bort de inläggen, bara blockat Stefanie från att se vad jag gör på fb..

När träffades vi då? Och har du ångest kanske du ska göra nånting åt det? Kanske gå till psykolog så du blir en vettig normal människa som inte lägger sig i sånt som du inte har nåt med att göra?

Sluta läs min blogg då om den är så ointressant??

Kommentarer
Postat av: Thomas

Märkliga människor det där natahlie:S

2009-09-25 @ 17:43:18
Postat av: Rasmus aka Satan ( den andra Rasmus, inte pojkvän )

Men vad e det för sär som har mage o klaga på white trash ? dessutom så måste det vara ngn som e mer än mentalt efterbliven då personen i fråga klagar på dig, du vet vart du har mig Natta även om jag inte vet bakgrunden. Din pojkvän/Sambo har tur för även om jag inte träffat karln så har han mitt fulla stöd.



Så slutkontentan... behöver ni ett par stabila nävar så hör av er :P

2009-09-25 @ 21:12:38
Postat av: Rasmus aka Satan ( den andra Rasmus, inte pojkvän )

P.s ångest är ett tecken på att man har liten kuk

2009-09-25 @ 21:13:45
Postat av: Sandra

Tycker det där är en grej mellan dig och Stephanie. Visst klart man kan ha åsikter, men att kalla någon för det ena och det andra är bara såå omoget.

Och om dom nu inte tycker om din blogg så kan dom ju bara skita i att läsa. Man väljer ju faktiskt vad man vill och inte..

Stå på dig!!

Kram.

2009-09-25 @ 21:14:26
URL: http://Werner-eriksson.blogspot.com
Postat av: carro

mäh! vilket mongo. Håller nog med Rasmus där uppe ang ångest ;P

2009-09-25 @ 22:40:40
URL: http://vittorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

den här jonas skapar ju inte så bra rykte om sig sj om han håller med stefanie! då stefanie har gjort helt fel i hela denna sists! så stå på er!!;) ni gör helt rätt i att kräva pengar av henne!!

2009-09-26 @ 14:12:59
Postat av: frida

lägger man ut bild på stefanie och skriver öppet om situationen så är det inte längre mellan er bara! du lär ju hajja att stefanie också har vänner med åsikter precis som dina vänner har. stäng kommentators fältet om du inte vill ha kommentarer. hoppas ni inte får en spänn, verkar väl inte som ni har så stor hjälp av advokaten ni blandat in? :)

2009-10-01 @ 22:40:07
Postat av: Natahlie

Frida:

Jo jag ville ha åsikter ang om hon gjort rätt eller ej. Och om vi gjorde rätt som ville ha någonting för det som hon haft sönder. Och enligt advokaten så borde vi få ersättning för den, men eftersom jag var dum och skrev en elak kommentar om Stefanie så hotade hon att stämma oss för det om vi inte gav oss. Sen så frågade jag inte om vad ni tycker om min familj eller hur?

Men nog om det, vill bara slippa allt skit nu.

2009-10-01 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0