Usch..

Mår inte så bra fan.. Är trött utav bara helvete men kan inte sova.. Sammanlagt har jag sovit ca 10 timmar de senaste 3 dygnen.. Kan knappt äta heller fastän jag är hungrig.. Har haft en centerrulle i kylen 2 dagar nu utan att ens rört den.. HATAR ATT VARA DEPPIG!! Men det blir väl till att spela glad som vanligt.. Har ju blivit ganska bra på det genom åren.. Kan inte göra nåt åt det som gör mig nere iaf så.. Och nej jag tänker inte berätta vad det är, iaf inte här..

Ska försöka få upp humöret till i eftermiddag iaf, lillebrorsan fyller 19 idag så vi ska ut till min pappa och fira honom.

Igår var jag ner på stan och fikade med Nina, det var trevligt, skönt att slippa tråkigheterna i mitt huvud ett par timmar =) Skulle ha träffat Susanne också men hennes rygg bråkar med henne så hon kunde inte ta sig nånstans.. Men ikväll kommer hon förhoppningsvis hit ett tag =) Rasmus ska ju iväg på fest så det kan va skönt med lite sällskap..

Blä.. Nån har nå tips på nåt som han höja humöret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0