Trött..

Usch.. Har sovit så dåligt inatt =( Förkylningen har blivit sämre.. Knaprar alvedon och missbrukar nässprayen mer än jag nånsin gjort.. Ingen feber fortfarande dock..

Till det positiva nu då.. Casper somnade strax efter nio igår och vaknade inte förrän tio i sex imorse och ville ha mat =) Sen somnade han om och sov till halv nio =) Verkar som att hans sovtider håller på att vända till det bättre igen.. =)

Just nu tittar jag på tuttTV (Xena) och dricker varm O'boy, ska snart häva i mig en Red Bull, hoppas man mår iaf liiite bättre efter det.

Annars idag ska jag väl inte göra så mkt.. Förhoppningsvis så sover Casper massor så att jag får vila hehe, annars får jag väl roa mig med min nya leksak DA iPHONE!

tjillevipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0