Staden

Jag, Rasmus och Casper var ner på stan en sväng idag. Först var vi in på försäkringskassan för att förlänga min föräldrapenning och sen blev det lite shopping.
Rasmus köpte ett par t-shirts och en skjorta, jag köpte en jättemysig och Skitsnygg! stickad tröja, egentligen en killtröja men wtf.. Den var så cool med döskallar på ^^
Casper fick ett par byxor och en haklapp ^^ Sen så hade han turen att få en jättefin SVEAoverall utav vår kompis Aprillyn som jobbar på Linda P. =)

Innan vi skulle åka hem blev det en tur in på McDonalds NOM NOM! Jag blev proppmätt efter jag tryckt i mig en BigMac plusmeny och en äppelpaj.. Gottis..

Nu ligger lillnisse och sover och Rasmus är iväg och spelar badminton med min pappa och lillebror.

Sen när han kommer hem ska vi städa.. Jippi?

Haha visst ja! xD När min pappa kom hit för att hämta Rasmus skulle han busa lite med Casper, då tar Casper tag i hans glasögon och slänger dem all världens väg xD Såg så jäkla kul ut haha!

Casper


SVEA overallen


Proppmätt Natahlie


Skitsnygg Natahlie ^^


Kommentarer
Postat av: erika och totte

haha! du ser ju ut som två olika personer! dragen är ju inte alls de samma :P

2009-10-01 @ 20:42:36
Postat av: Natahlied

Haha nä jag leker ju tjock på "mättbilden" :p

2009-10-01 @ 22:31:22
URL: http://natahlied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0