Lalalalalaaa

Gårdagen vart ganska trevlig =) Vi lagade mat och busade med Casper medan svärmor var här. Vi försökte laga Mexicosoppa, men den smakade inte ens i närheten som det haha! Fast den var jättegod ändå =P

Idag så ska jag ner på stan och shoppa lite kläder till Casper igen.. Han måste ha tjocktröjor!! Vet bara inte vem jag ska gå med.. Den jag hade i åtanke svarar inte nämligen.. =P Men jag har väl lite tid på mig att hitta någon eftersom Rasmus är hos frisören och måste komma hem innan jag sticker ner..

Ska även ta en tur in på Gröna Skylten och köpa lite pssscchhh <3 Ska ju partaja med Susanne, Thomas och deras kompis Andreas ikväll! Rasmus får vara hemma med Casper hehe =P

Btw.. Vilket tråkigt pissväder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0