Lalala

Jahapp.. Idag är jag trött så in i helvete.. Casper vaknade 3!! ggr inatt och ville ha mat.. Sen klockan 7 så ville han inte sova mer.. Skönt eftersom jag inte somnade förrän typ halv 2.. Som tur va så sov han mellan halv 9 och 10.. Men efter det så har han bara sovit en halvtimme.. Bleh jag vill sova!! Nu sitter han i sin gåstol och (fy på mamma) tittar på TV..

Skulle ha åkt ner på stan med Susanne och ungarna idag, men jag är alldeles för trött för att orka nånting just nu..

Igår hände det inte mkt.. Satt hemma nästan hela dagen förutom på kvällen när jag gick en långpromenad med Mackan och hans hund. Vi gick fan i 1½ timme! =D Sen var jag tvungen att gå hem för att tvätta.. Vi hade så mkt tvätt så vi fick ihop till tre maskiner i tvättstugan! Och då har jag ändå en hög med vittvätt kvar i tvättkorgen.. Ska köra den idag har jag tänkt.. Bleh för å tvätta! Diskade ett ton med disk igårkväll också..

Ikväll ska jag och Susanne ta en promenix. Undrar om man ska försöka gå en sväng varje kväll kanske?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw så söt han är (a)

2009-09-21 @ 16:49:11
Postat av: Johannes E

Jäkla unge att vara söt då;)

2009-09-25 @ 11:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0