Kaffe i mitt hjärta!

Min hals blev så jäkla mkt bättre efter jag druckit lite kaffe! Så underbart! =D Har till och med sjungit för Casper bara för att jag kunde haha.. Snoret har minskat det med hihi! Och Casper har äntligen somnat, nu när jag är hyperpigg xD

Å min gullsnutt Rasmus kom hem tidigare från jobbet idag bara för att jag mådde piss imorse.. Så om man tänker på det så var det ju lite synd att jag mår bättre.. =P Men det är bra att han är hemma för jag behöver massa kramar!

Snart ska vi mixa ihop nån pastasås och käka lite.. Är svinhungrig!! (kanske har fått svininfluensan^^) Nerå..
Ska knapra i mig några fler mariekex till min tredje kopp kaffe nu först.. Sen är det mat som gäller!

Ja, jag är på mkt bättre humör nu än jag var i förra inlägget =P

Kommentarer
Postat av: Susanne

jag kan krama dig så mycket du vill gullet! <3

2009-09-13 @ 14:33:32
URL: http://susannethalen.blogspot.com
Postat av: carro

du ser =) bara man får klaga lite så känns det bättre sen!

2009-09-13 @ 15:13:55
URL: http://vittorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0