Hostihost

Casper är fortfarande krasslig.. Han somnade inte förrän halv ett inatt.. Sen har han sovit nästan hela dagen idag.. Hoppas inte att han vänder på dygnet helt! Men det är väl bra att han sover mkt nu iaf.. Så att han blir frisk!

Idag har vi städat, "bara" sovrummet, badrummet och halva hallen kvar..  Sen måste jag tvätta också.. Suck! Är ett helt berg med tvätt.. Blir ju det igen så fort man hängt upp det man nyss tvättat.. Skitkul... Förstår nu varför min styvmor inte uppskattade min klädhögar som jag kom ner med när hon nyss tvättat =P Förlåt!!

Just nu så är Rasmus ner en sväng på stan, han hade beställt ett par nya löpskor som äntligen kommit in.. Sen så ska han köpa med käk från McDonalds till mig! MUMS!

Nu kom han så nu är det mattajm!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack tack..Hoppas Casper också blir frisk snart..

Kram

2009-09-11 @ 18:47:18
URL: http://Werner-Eriksson.blogspot.com
Postat av: carro

ja det är inte många som tycker harisar är snygga.. men kan hålla med om att vissa är hemska! Ska vara rätt modell ;P

2009-09-12 @ 15:00:32
URL: http://vittorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0