Gladare idag

Är på bättre humör idag.. Var nog bara trött eller nåt igår.. Är iofs trött idag med men jaja.. =P

Lasagnen blev skitgod igår! Måste vara för att jag gjorde typ allt hihi ^^
Bakade kakor igår kväll också! Blev Brysselkex =) Ser som vanligt inte ut ett dugg som på bilden men de blev ju ganska goda iaf haha ^^

Idag så kommer svärmor hit.. Hon ska sova över.. Hon var så snäll att hon berättade att hon skulle göra det förra veckan när hon var här. "Bara så ni vet så kommer jag hit nästa torsdag och sover över hos er" Jaha sa vi =P Inte så mkt att säga till om tydligen haha.. =P

Men innan hon kommer så ska jag över till Susanne en sväng.. Väntar bara på att Casper ska vakna så man kan pallra sig iväg!

Men nu ska jag bara sitta och njuta av min energidryck, som har blivit ett måste varje dag nu... =P

Kommentarer
Postat av: Marita

Värst vad du bakar... :)

2009-09-03 @ 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0