....

Ett par dagar sen jag skrev nu igen. Har verkligen inte orkat, har varit på rätt dåligt humör och så har jag ju inte mått bra pga min jävla förkylning (som tack och lov nästan är borta nu!)

Men men.. Har mest suttit och lekt med min iPhone, den är grymt kul, och läst en ny bok som jag vann på Tradera. "Nyckeln till sanningen" uppföljaren till "Nyckeln till ljuset" av Nora Roberts. Typiska tjejböcker men riktigt spännande att läsa! =) Ska se om jag kan få tag på den sista i trilogin nu bara, är ju bara halva boken kvar! ^^

Idag har jag dock varit riktigt flitig, har vikt tvätt, tvättat nytt och hängt upp, plockat undan disk, diskat ett ton med disk, varit och handlat och lagat lasagne. Är riktigt nöjd faktiskt =) Tror det gick så bra för att jag lyssnade på bra musik =P Mina gamla favoriter typ Mimikry, A.f.i, *Nsync och så massa annat =) ÅH vad jag blev sugen på att lyssna på Skumdum nu!! Måste rota fram deras låtar på datorn!!

Har tänkt en del de senaste dagarna också... Och det är som vanligt inte bra för mig att tänka för mkt..

Imorn ska jag förhoppningsvis ner på stan med Susanne.. Kan inte hon så raggar jag upp nån annan för hemma tänker jag minsan inte vara! Rasmus är ledig så han ska ha Casper! + så ska han springa 4 timmar på lördag och så ska han ut och festa på kvällen så jag tänker ta så mkt egentid jag bara kan hehe =P

Nä kika runt lite på datorn, leta fram låtarna bla. sen ska jag ringa LM!

Kommentarer
Postat av: carro

jo väldans livlig fantasi har hon :D när jag väl tänker på det har jag nog hört nått om dig från henne. men du kan kanske tänka dig vad hon sagt. hehe. men det hon borde tänka på i första hand är väl varför hon har nya kompisar hela tiden, det är inte hon som byter ut dom utan alla byter ut henne...



ha det super på stan imorn =)

2009-09-17 @ 21:18:59
URL: http://vittorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0