Dagarna som vart

Har inte orkat skriva nåt de senaste dagarna.. Men jag tänkte försöka dra ihop lite ord nu iaf =)

Sen sist så har jag väl mest varit hemma och inte gjort så mkt.. Var hos min mamma igår ett tag dock, det var väl inte särskilt kul.. =P Var precis som vanligt, hon och mormor satt och pratade om hur ont de har och hur synd det är om dem osv.. Jag satt mest och halvsov och Casper sov..
Idag så har Nina varit här en sväng, det var däremot kul! Och fin i håret är hon också! Hon har klippt det kort i en jättefin frisyr! =) Vi satt mest och pratade medan Casper sov middag..

Casper har börjat sova skitdåligt om nätterna nu.. Iaf de senaste 3.. Har bökat runt och skrikit efter nappen som ramlar ut hela tiden och så har han börjat äta på natten runt 3-4 tiden igen också..  Och så gnäller han på dagarna.. Så det är väl tänderna som kommer snart, eller så är det bara en jobbig utvecklingsperiod eller vad det nu heter.. Det är inge kul iaf! Går som en zombie dagarna igenom..

Måste sluta käka mina minipiller tror jag.. Haft mens i typ en månad snart och det verkar inte vilja ge sig, är sjukt bitter och lättirriterad också.. Så imorn hoppar jag över pillerjäveln! Nu vet ni det också =P

--------------------------------------
Tänkte uppdatera lite ang. den där mobiltvisten också..
Stefanie har nu lämnat in Rasmus mobil till advokatfirman. Rasmus ska hämta den imorn, ska bli spännande att se vilket skick den är i eftersom när vi sa att vi ville ha tillbaka den också, även om den var trasig, så hade hon lämnat in den på återvinningen och det gick absolut inte.. Spännande spännande..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Innan 4 månader sov Lucas också jätte bra på nätterna, men sen så har han vaknat vid tre fyra tiden och velat ha mat. Så är det fortfarande. Så det är säkert någon utvecklingsfas..Hoppas verkligen det går över snart. Hehe

Hoppas allt är bra med er iaf..

Kram kram

2009-09-08 @ 22:33:40
URL: http://werner-eriksson.blogspot.com
Postat av: Sandra

hej hej..har lagt upp en lista på bloggar jag följer..Har länkat till din blogg. hoppas det är ok. säg till annars så tar jag bort den..kram

2009-09-10 @ 11:54:37
URL: http://Werner-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0