Bitter..

Vet inte varför men idag är jag bara sjukt irriterad, trött, uttråkad och bitter.. Behöver nog komma bort från mitt liv i fem minuter, men hur fan ska det gå till? =/

Igår tvättade, vek tvätt, diskade, plockade undan och handlade jag.. Tog såklart hand om Casper också.. =P Rasmus var på sitt jobb från kl 05.00-18.00.. De hade inventering..

På kvällen kom min pappa, syster och plastmor förbi på fika och Caspergranskning =) Trevligt.. =)

Just nu håller vi på och lagar lasagne, väntar bara på att köttfärssåsen ska puttra färdigt sen ska vi slabba ihop allt och stoppa in i ugnen.. =)

Sen när Casper vaknar så ska vi tvätta massa filtar och täcken osv.. Lillfisen har ju lyckats kräkas ner allt vi äger och har..


Blöh.. Få mig på bättre humör!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0