Angående förra

Det här är bara ännu ett klagoinlägg om grejer som stör mig.. Behöver inte läsas med andra ord, men jag måste skriva av mig!

Det som nån av dem sagt är att jag är korkad typ och den ena skyller på den andra.. Jag tror självklart att det är "W" med tanke på att hon hatar mig och alltid har snackat skit om mig (och alla andra med för den delen..) Medan Q bara varit snäll och ställt upp för mig hela tiden..

Jag kan hålla med om att jag inte är den skarpaste kniven i lådan, men korkad??
Visst jag tycker om att prata om enkla saker, typ film, musik, förhållanden och sånt som hänt i den närmaste omgivningen. Men det betyder väl inte att jag inte KAN andra saker, jag skulle kunna sitta timme in och timme ut och diskutera förhållandena i Irak, om Obama, politik och religion.
Men varför? Det intresserar mig inte och när man väl diskuterar sådana saker så blir det nästan jämt bråk eller tjaffs för att man inte tycker likadant som alla andra..

Men fine.. Tyck att jag är korkad, jag tycker dock själv att jag är ganska smart som faktiskt kan uppfostra min son, ta hand om mitt hem och mina vänner på ett ganska schysst sätt.. Känns iaf smartare än att gå och snacka skit om allt och alla..

-----------------------------
Måste bara tillägga att jag gjorde något väldigt taskit mot W för fem år sedan(och att det är därför hon skyr mig som pesten), jag hade sex med hennes dåvarande pojkvän på fyllan. Jag har bett om ursäkt flera ggr. Jag är inte samma människa som jag var då, numera bryr jag mig om hur det jag gör påverkar andra. Jag vet att det jag gjorde var fel och jag ångrar att jag gjorde det, men jag tycker inte att hon är mkt bättre som går runt och snackar skit och sprider lögner om mig.. För övrigt så snackade hon skit om mig redan innan det där dåliga hände..
------------------------------

Kommentarer
Postat av: Susanne

flytta från västerås kan du bara fetglömma! då flyttar jag direkt till norge eftersom du spelar en stor roll att jag fortfarande bor här!



Du är smart och är jätte duktig på att ta hand om din familj och dina vänner <3 jag är jätte glad att jag har träffat dig!

2009-09-15 @ 16:04:53
URL: http://susannethalen.blogspot.com
Postat av: Krakel

Förstår vad du menar! Jag tycker det är ganska skönt att vara "färsk" här i stan och inte känna så många... eller de jag känner vill jag känna, om jag säger så.

Flytta... inte då...

och smart eller inte smart... Jag tycker inte att det är IQ och kunskap som räknas utan utveckling. Jag vet vem jag är och vad jag vill. Det är viktigare tycker jag!

2009-09-15 @ 16:56:11
URL: http://filuren.bloggplatsen.se
Postat av: Krakel

Ser när jag läser min egen kommentar att den kanske kan misstolkas lite... Jag menar att du inte ska flytta!! =)

2009-09-15 @ 18:10:25
URL: http://filuren.bloggplatsen.se
Postat av: carro

känns som att jag kanske har ett hum om vem du skriver om.. heheh.... men är inte bombis, och sen kanske det är lite dumt att skriva ut det här ;)

2009-09-16 @ 20:15:47
URL: http://vittorn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur mår ni där hemma??kram

2009-09-17 @ 16:40:03
URL: http://Werner-eriksson.blogspot.com
Postat av: carro

jodå den där vet man mkt väl vem det är. umgicks dagligen med henne förut. nu i efterhand förstår jag unte hur jag orkade. men enligt henne har ju min karl hotat henne till livet. haha

2009-09-17 @ 19:09:18
URL: http://vittorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0