Aj!

Usch min rygg och mitt huvud gör så jävla ont! Började få ont igårkväll redan, trodde att det skulle bli bättre under natten men det blev det motsatta så nu försöker jag överleva dagen med hjälp av nån kylgel till nacken och ryggen och alvedon till huvudet..

Igår blev det ingen promenad med Susanne för hon börjar bli förkyld =( Stackars stackars..
Så bara för att få komma ut lite tog jag en cykeltur till Mackan, snacka om att jag fick mjölksyra i benen! xD
Satt och snackade lite, sen hjälpte jag honom och Pippe att göra pannkakor. Det gick väl sådär ^^ Men till de 4 sista pannkakorna började jag få in snitsen haha..

Skulle ha åkt hem till Nina idag, men som sagt så vill inte min kropp att jag ska röra mig över huvud taget idag.. Vilket suger eftersom jag måste släpa runt på Casper medan Rasmus jobbar.. Nåja håller tummarna att det ger med sig om en liten stund..

Ska slänga mig i soffan och titta på "Ellen DeGeneres" nu. Hon är så jäkla klockren =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0