Åååh fett med kul!

Jäklar vad det va party igår! Jag blev klapp kanon och hade skitkul! Åkte tillbaka i tiden ett par år kändes det som hehe ^^

Vi satt hemma hos Susanne och Thomas först, drack, rökte vattenpipa och svinade oss med chips och negerboll xD Jäklar vad jag är sexig och mogen emellanåt hihi =P
Sen strax innan halv elva åkte vi ner på stan till Strike och bowlade... Jag är galet sämst på bowling!! Tror jag lyckades skramla ihop typ 40 poäng ^^ Men kul var det ändå!
Efter det blev det McDonalds, vi var mognast av alla där... =P
Tack Andreas, Susanne och Thomas för en toppenkväll!

Det var sjukt skönt att slippa vara ansvarsfull och vuxen för en kväll, men idag mår man ju som man förtjänar hehe...

Rasmus är och springer "Västerås halvmaraton" eller vad det heter nu.. Han ska springa typ lite mer än 2 mil.. Galet! Menhan är duktig han =) Casper sover och jag sitter här.. Ska kika runt lite på nätet och sen om inte Casper har vaknat så jag jag krypa ner i soffan med en bok <3

Grym låt! Nån cool Västeråsare som gjort den =)

http://www.youtube.com/watch?v=zh_4ma9PMBs&feature=related

Kommentarer
Postat av: Thomas

Tack själv natahlie!:D var skitkul igår

2009-09-05 @ 15:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0