TV

Sitter och kollar på reprisen av Idol just nu.. Alltså domarna måste ju vara döva eller åtminstonde ha ett gravt hörfel!
Hur kan de hylla Rabih, som låter som en skrämd liten flicka och inte ens kan ta i lite, men säga att Reza är tråkig och inte passar alls i rockgenren?? Nä.. Det gillas inte.. Iofs så har jag inte sett Reza uppträda förrän nu men hon ägde sönder låten tyckte jag! Rabih har jag sett fler ggr och han håller inte.. Han låter mesig, tyst och skrämd. UT MED HONOM!

Förövrigt så tycker jag inte att det är särskilt många bra med i år, har för visso inte sett så många avsnitt men typ två av dem skulle jag kanske kunna lyssna på frivilligt. Mariette verkar iaf vara grym.. Och Erik..

Nu har jag fått klaga av mig lite =P

När jag ändå är inne på TV-program.
Taking the stage är grymt! haha =D Hoppas att Mia väljer Aron =D

Sen så har jag börjat följa Days of our lives igen =P
---------------------------------------------

Gårdagen sög.. Skulle fått besök av Christian från Örebro, men tåget han hade bokat biljett till fanns inte haha =P
Och så skulle jag ha gått hem till Susanne på kvällen men hon fick nåt dåligt besked så hon ville vara ensam..

Så jag satt bara hemma med Casper hela dagen. Men vi busade faktiskt rätt mkt så det var ganska kul ändå =P

Idag är det kalas som gäller! Vi ska fira lilla Alva som blev 2 i veckan. Så vi ska dit när Rasmus kommit hem från jobbet =)
----------------------------------------------

Fick sova rätt länge idag, Casper somnade vid elva, sen vaknade han inte och ville ha mat förrän halv sju, fast klockan var ju halv sex eftersom man skulle krångla med klockorna inatt. Men sen somnade han om till tjugo över åtta, var vaken till tio och sen sov vi till typ tolv! NAJS!

Kommentarer
Postat av: maria p

eller hur!! hon borde bli ihop med aron.. och de andra två bör göra slut!! det är ju fan inget förhållande dom har!!

2009-10-27 @ 19:45:46
URL: http://twinskm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0