Trött på att vara sjuk nu!!

Jag hatar att vara sjuk.. Men nu verkar det som att förkylningen är på väg att gå över iaf =) Så förhoppningsvis är jag friskilur imorn =) Går åt så jävla mkt papper när man är förkyld ^^

Imorgon är det BVC med Casper som gäller, han ska få sina 5månaders-sprutor.. Usch stackarn =(  Hoppas han klarar det lika bra som med de han fick vid 3 månader.


Förövrigt så fick jag en trevlig överaskning häromdagen, satt och messade lite med Mackan och så fick jag veta att han antagligen kommer flytta in i porten bredvid oss =D Ska bli kul iaf =)


Ut på en liten rökpaus nu medan Casper och Rasmus sover middag..

Kommentarer
Postat av: carro

hoppas att du blir frisk snart =) inge vidare att vara sjuk heller. klarat mig än så länge peppar peppar

2009-10-13 @ 19:04:54
URL: http://vittorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0