Rubrik

Igår var vi till BVC med Casper, han vägde 8kg och var 68cm lång =) Stora grabben <3
Sprutorna tog han jättebra, blev lite ledsen när de stack honom och en pyttestund efteråt men sen var det inget mer med det =) Är så stolt över honom =D

Efter det så gick vi en stund på stan, handlade välling och majsbågar till Casper. Majsbågarna tyckte han om, men han bet loss så stora bitar så man fick sitta och kolla på honom hela tiden när han åt så han inte satte dem i halsen =P
Vällingen hann vi inte prova för han somnade klockan åtta redan, vilket jag inte var beredd på =P Så vi ska testa ikväll istället, hoppas han sover hela natten när han fått den =)
Var in på apoteket och köpte hosttabletter och nässpray till mig också, får se om förkylningen ger sig nu då!

Just nu är Rasmus och Casper på Erikslund, ska hälsa på nån kompis på Mattbolaget och sen hälsa på på Rasmus jobb, jag håller på och tvättar och har precis diskat.
Ska snart hoppa in i duschen.

Sen blir det nog inte mkt mer, Rasmus ska iväg och spela badminton med min pappa och min lillebror vid fem så jag måste ju ha Casper.

----------------
Peppar på fredag! Fest hos tvillingarna medan pappamorfar ska vara barnvakt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej hej..Du har blivit utmanad..Kika i min blogg.

2009-10-15 @ 12:24:18
URL: http://Werner-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0