Konstig natt..

Casper somnade nån gång vid tio igår kväll, sen har han gnällt jättemkt under natten så jag har varit upp och stoppat i nappen flera ggr.. Men han vaknade inte och ville ha mat förrän strax innan sju, länge sen han gjorde det. Sen sov han ända till nio! Men inte var han gladare för det.. Fortsatte gnälla till och från tills han somnade igen halv tolv..
Igår var han också sjukt gnällig när vi var på kalas hos Thomas och Susanne.. Jag blir så frustrerad när han är så när vi är borta.. =( Han har inte ätit lika mkt som han brukar heller.. Undrar om det är tänder nu då, men jag har ju trott det förut också =P Men men.. Vill bara att han ska må bättre iaf..

Idag skulle mamma ha kommit hit men hon dissade mig för att hon hade massa papper att fylla i å sånt.. ^^ Men det gör inget.. Får se om jag hittar på nåt annat eller om jag bara stannar hemma................................

Ska käka lunch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0