Jaha..

Imorn är jag "ledig". Rasmus ska hem till Pontus och spela Warhammers och han tar med Casper.
Så för min del är det städning som gäller.. Vi plockade bara undan det värsta nu ikväll.. Men vi måste ha det rent till på lördag! För då kommer min farmor och farfar hem till oss, vi ska bjuda på mat, plankstek! Mums!

Jag hade tänkt gå ut och ha lite kul imornkväll men det verkar inte finnas någon att partaja med =(
Ska höra mig för lite mer imorn och se om jag har någon tur..

Rasmus ska ut med några kompisar på lördag kväll.. Får se vad jag ska hitta på med Casper då..

Försöka ta mig ner på stan imorn iaf.. Mmh..

Ska sova nu, får se om Rasmus hinner hem innan jag somnar, han är ute och löptränar med Pär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja han är jätte snabb med allt..men en sak som är negativt med det är att han ramlar ju ofta och gör illa sig då han har svårt med balansen ibland..:)

2009-10-02 @ 10:47:59
Postat av: Sandra

glömde skriva att det var från mej..:)

2009-10-02 @ 10:48:39
URL: http://Werner-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0