happ

Igår var vi på föräldragruppsmöte, vi pratade om sömn och sånt. Jag hängde dock inte med särskilt bra för jag hade ont i huvudet och så var Casper gnällig nästan hela tiden..
Efter det så åkte Rasmus hem med Casper och jag gick till rekryteringsmässan.
Blev så besviken, fanns ingenting för mig där.. Jag hade kollat på deras hemsida i förrgår och skrivit upp 3 st som jag skulle ge mitt CV till, men när jag kom dit så krävde ett av dem körkort, en annan sökte bara lärare så man var tvungen att vara utbildad till det. De hade tydligen missat att skriva det på hemsidan...... SÅ jag lämnade mitt CV till McDonalds, trodde aldrig att jag skulle söka jobb där.. Men livet blir väl inte alltid som man tänkt sig..
Ska lämna in CVt till några andra ställen nästa vecka, om jag kommer iväg.

Har även sökt ny praktikplats, de hade nämligen redan en på Turistbyrån i december.. Tråkigt..
Får se om jag har bättre tur denna gång, om inte så har jag ett par till alternativ. Annars får det väl bli på nåt hotell som jag verkligen inte vill! Man får ju bara städa och bädda sängar..

Är smått bitter..

Idag kommer antagligen min mamma hit ett tag. Sen när Rasmus kommer hem så ska hans pappa också komma hit.. Alla vill ju hälsa på Casper! Hjärtegullet..

Tror jag ska ta och klä på mig lite nu.. Känner mig så tråkig när jag bara sitter i mjukisbyxor och en t-shirt i strl XXL :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0