Fy vilken jobbig morgon!

Natten var väl inte så kul den heller.. Casper sov jätteoroligt, var upp och puffa rumpan på honom ungefär en gång i timmen hela natten.. Sen vaknade han vid sex och ville ha mat, somnade inte om ordentligt förrän tio i sju. Skönt tänkte jag och trodde att han skulle sova ett tag till.. I helvete att han gjorde.. Han vaknade tjugo i åtta och var piggelur!
Sen blev han hungrig igen, drog i sig en hel flaska. Efter en stund somnade han ännu en gång, sov nästan en timme. Och då var det inte kul! Han gallskrek i lite mer än en timme i sträck, gick inte att trösta honom alls.. Han åt ännu en flaska när han lugnat ner sig lite och sen somnade han igen och sover fortfarande. Så inom loppet av 4½ timme åt han TRE flaskor =/
Fattar inte vad som hände med honom.. Inge kul var det iaf, inte bara för att det var jobigt för mig utan för att han skrek och grät så tårarna spruta =( Lillfisen.. <3

Nu sitter jag och äter medan jag skriver.. Hittade en låda med makaroner och köttbullar i kylen..

Vid tvåtiden kommer Emelie och Alva förbi, ska bli trevligt, har ju inte sett dem på ett tag nu!
Hoppas Casper är lite lugnare då bara..

Sen när Rasmus kommer hem ska vi städa eftersom det inte blev av igår, surprise surprise..

Hej..

Kommentarer
Postat av: Sandra

fy vad jobbit, hoppas det bara var något tillfälligt.

Kanske blir han inte tillräckligt mätt på ersättningen?

Hur mycket mat äter han nu??

2009-10-01 @ 21:51:05
URL: http://Werner-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0