=)

Kvällen blev jättetrevlig med tvillingarna =) Tacosen blev skitgod och Casper sov hela tiden när vi åt så vi fick äta i lugn och ro =)
Efter maten blev det bara tv-tittande i soffan, alldeles lagom en söndagkväll. Det som inte var lika kul var Caspers alla spyor ^^ Men det är väl inte mkt att göra åt saken =P

Imorn ska jag ner på stan, måste till BVC och fixa nya D-droppar till lillen och söka praktikplatser. Ska ju ut på praktik i december.. Inte kul! Men jag har ju den kvar från när jag pluggade hotell och turism, skulle ha gjort den då men jag var ju höggravid så det gick inge vidare.. =P

Hoppas på att få en plats på turistbyrån.. Vill nämligen inte vara på nåt hotell, sjukt trist att bara städa och bädda hela dagarna... Det gör jag tillräckligt hemma..

Förhoppningsvis får jag tag på Susanne imorn, hon skulle komma hem från Norge ikväll så om jag har tur så vill hon gå på stan med mig! Har saknat henne när hon varit borta..

Nåt mer har jag inte att säga ikväll.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0