Dagen

Idag var jag, Rasmus och Casper ner på stan. Vi köpte present till Alva som fyllde 2 år igår, ska på kalas på söndag! =)
Sen åkte vi hem och kikade lite på film, fast inte länge för Casper ville inte sova mer än en halvtimme, det lilla busfröt ^^

Vid typ åtta åkte jag och Mackan ner på stan för en fika på Kalles, men de hade stängt =/ Fastän det stod att de hade öppet till tio =P Så det blev en sväng till Cornetto istället =)

När jag kom hem blev det lite diskning medan Casper satt i sin matstol och Rasmus stack ut på en löprunda.

Casper är fortfarande vaken.... Har försökt få honom att somna hur länge som hellst men han är piggelur han! =P Det är inte jag ^^

Ska försöka trötta ut lillskruttas lite till nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0