=) =( =D

Var en lugn och trevlig dag. Fick lite sovmorgon eftersom Rasmus började klockan ett, vääldigt skönt!
Sen på eftermiddagen kom min mamma förbi och då gick vi ut på promenad, efter det åkte hon hem igen och jag mumsade i mig varm O'boy och limpmackor, NOM NOM!
Sen busade jag med Casper resten av dagen =)
---------------

Med praktikplatser går det dåligt.. Antingen så har de inte tid eller så tar de inte emot.. Skickade mail till min gamla lärare nyss, får se om hon har några förslag. Hoppas! Annars får jag väl vara på nåt hotell då.. VILL INTE!! =(
---------------

Idag kommer Christian hit från Örebro! =D Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nåt kul blir det nog iaf =) Funderar på att lura med honom och bowla, fast det beror ju på om han är bra eller ej eftersom jag suger xD

Nu ska jag käka lite frukost, sen ska jag duscha och dona när Rasmus kommer hem från badhuset, han och Pontus har börjat simma =P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0