Blubb blubb

Igår kväll blev det ut på lite äventur med Mackan, först en sväng ner på Kalle på spången för lite fika, efter det drog vi hem till Stiffy en stund, mkt trevligt, sen när jag skulle hem så skjutsade vi hem Stiffys syster till gryta(det ligger seriöst skitlångt bort varifrån man än åker!) och sen bar det iväg hem igen =)

När jag kom in så åt jag tårta, NOM NOM!

Idag har Nina varit här ett tag, vi satt mest och pratade och brottades med Casper =P Men det var kul =)

Nu väntar ja på att Rasmus ska komma hem så att jag kan gå ut och röka! Casper ligger i soffan och lyssnar på Daughtry och leker med nån grej. Älskar min fina grabb..

Senare kommer Susanne och Thomas förbi! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0