Bloggdags igen

Igår var jag och Rasmus på fest, vi startade hemma hos Karin och Mia för att sen dra vidare ut på BMB. Rasmus kom dock inte med ut för han drack lite för många shots på förfesten och mådde lite dåligt ^^ Stackarn..
Hade iaf skitkul på krogen! Trodde jag aldrig om BMB faktiskt hehe...
Kom hem vid tvåtiden inatt =)

Gick inte upp förrän kvart i tolv imorse =P Har ont i hela kroppen efter allt "dansande" med tvillingarna Katta och Oscar ^^
Annars idag har jag och Rasmus mest kramat och pussat på Casper och kikat på "Paycheck" jäkligt bra film för att ha Ben Affleck i huvudrollen =)

Nu är Rasmus på nån jobbfest och jag är hemma med Casper.. Kikar lite på tv och tar igen mig från igårkväll =)

Imorgon ska vi hem till Susanne och Thomas på födelsedagsfika, Thomas som fyller år =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0