Äntligen

Äntligen verkar det som om denna alldeles för uppförstorade "mobiltvisten" har fått ett slut.

Tro det eller ej men igår ringde huvudpersonen i det hela.  Hon ville berätta att hon fått veta vad "Jonas" skrivit och att hon bett han sluta. Okej, ganska schysst tänkte jag, för det var det. Vad mer som sades minns jag inte riktigt, men hon tyckte iaf att "som man bäddar får man ju ligga" och menade på att vi ändå typ förtjänade hans kommentarer..
Jaha, och vad vi har gjort för att förtjäna det förstår jag inte, kommer nog inte göra det heller.. Men men..

Som sagt så är det slut med detta tjaffs för min del. Kommer väl få stå ut med att hon kommer försöka snacka massa strunt om mig så länge hon lever, men det kan jag väl ta då. För de som är mina vänner vet vad som är sant och inte.
Hon hade till och med snackat skit om mig till Dennis ^^ Min fina Dennis..
-------------------------------

Jaha igår var jag ner på stan, själv. Rätt skönt att gå runt i sina egna tankar och i sin egen takt.
Sökte iaf praktikplats, fick ett nummer som jag tänkte ringa imorn.
Köpte en overall till Casper.
Träffade Dennis utanför AMA, satt och snackade och rökte.
Träffade på Marita och henne lilla Meja också =) satt och pratade massa ute i blåsten ^^
Sen åkte jag hem och dog i soffan =P

Idag har jag haft mamma på besök, var för en gångs skulle helt okej.
Vi fikade lite sen gick vi på promenad och efter den gick vi in på ICA och handlade lite grejer.

Sen ikväll har det bara varit vanliga hemmagrejer, typ matlagning, kräktorkning och diskning.

Imorgon ska jag tvätta när Rasmus jobbar och senare på kvällen ska jag hem till Susanne och käka =) Bara vi två <3 hihi ^^


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Susanne

längtar! <3

2009-10-09 @ 10:42:20
Postat av: jonas

du är juh körd. helt körd verkligen.

2009-10-09 @ 12:24:53
Postat av: Sandra

men gud att han inte ger sig.

Så otroligt omoget!!! Och nu har tom hon sagt åt han att sluta, kanske är på tiden att göra det då.



Hoppas att allt är bra med er iaf..

Kram kram

2009-10-09 @ 17:28:24
URL: http://Werner-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0