Ännu ett inlägg idag =O

Planerna att sticka ner på stan slopade jag.. Cyklade till Skiljebo centrum istället =P
Sen när jag precis kommit till porten hemma var det nån dåre som tutade på mig, fast sen när jag vänder mig om för att se efter vad de ville så ser jag att det är Mackan som är dåren =P
Han kom för att kidnappa mig för att käka mat och glo på film =)
Så jag stack upp och kollade med Rasmus om det var lugnt och det var det..
Vi åkte ut till Erikslund för att köpa mat, men efter 20 minuter i bilkö pallade vi inte mer och köpte mat på Skallbergskrogen istället ^^ Gott gotti gott gott!
Kom nästan nyss hem, hade riktigt trevligt =)

Har precis stoppat ner Caspergosen i sängen för natten, hoppas han sover länge! ^^

Imornbitti ska Rasmus ut och löpa, jag och Casper ska gå till affären och handla lite grejer och sen eventuellt baka någonting! Får ju gäster =)

Ja det var väl det som jag hade på hjärtat, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0