Utmattande helg..

I helgen så skulle ju jag och Rasmus umgås bara vi två, det gjorde vi och medan vi gjorde det så storstädade vi hela lägenheten =P Städade verkligen hela dagen igår förutom när vi tog en paus och åt pizza, kikade på "Spiderman" och handlade lite på Ica.
Rensade till och med avloppet i badrummet.. Inte najs.. Men även fast vi körde på hela dagen så blev vi inte klara haha.. Jag skurade och plockade lite till idag medan Rasmus var iväg på lite äventyr med Casper =)
Sen precis när de kom hem så stack jag iväg och storhandlade på Ica Maxi med Susanne =)
Och när jag kom hem så diskade jag! Jag har varit sjukt duktig! *klappar på huvudet*

Nåt som har varit jääääkligt drygt de senaste dagarna är nätterna, Casper har vaknat till och skrikit efter nappen typ en gång i halvtimmen.. Förutom natten till igår, då vaknade han kl fyra och var pigg och ville leka. Det ville inte jag. Men pga min sömnbrist de senaste dagarna så gav jag upp tjugo i fem och lämpade över honom på Rasmus, han har ju ändå så varit ledig. Så då fick jag sova ett par timmar iaf! Men inatt var det upp en gång i halvtimmen som gällde igen.. Mys.. =P


Funderar på att baka lite senare ikväll.. Äppelkaka tror jag det blir, kanske med lite banan nerpetat i den också.. Får la se!

God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0