Joppit

Var ju på kalas hos min farmor igår, det hade säkert varit jättetrevligt, MEN Casper var typ hysterisk nästan hela tiden. Bara skrek och skrek.. Försökte verkligen med allt men näe.. Så vi fick skjuts hem av min lillebror vi niotiden, skulle ha åkt buss men jag var inte särskilt sugen på att ta med Casper på en busstur just då.. När vi kom hem så blev han lugn och jätteglad.. Typiskt.. Men skönt att han lugnade ner sig iaf..
Sen så sov han jättebra under natten, somnade strax innan elva och vaknade inte och ville ha mat förrän halv åtta! =D Såna nätter är guld värda..

Idag så har han varit glad och gullig hela dagen, förutom när vi var på kalas hos Rasmus storebror.. Då blev det samma sak som igår.. Lite tråkigt faktiskt.. Och såklart när vi kom hem blev han lugn..  Busnissen..

Har precis kletat färg i håret på Rasmus.. Ska bli blond.. Han färgade det när hans mamma var här också men det blev ingen snygg färg =P Typ champagnefärg eller nåt.. Ingen bra färg att ha på huvudet iaf! =P

Imorgon ska jag inte göra nånting mer än att ringa runt lite om praktikplats.. Eller jag kanske gör nånting mer.. Om jag orkar ;)

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0