Helgen

I fredags så började jag dagen med att åka ner på stan med Sandra och Lucas. Gick runt lite och så.. Tog en sväng in på bolaget och handlade inför kvällen =) Trevligt trevligt =)

Sen åkte vi hem och jag fixade mig lite och vid sex mötte jag upp Susanne och Thomas och så gick vi hem till Andreas.
Vi började lite lugnt med pizza sen kom alkoholen in i bilden ^^ Vi drack en massa, Susanne vann "vem dricker mest och däckar" tävlingen xD, och så rökte vi pipa, "dansade" och hade bara allmänt skitkul! =D När vi fått nog gick vi till McDonalds i snöstormen (ja det snöade massor på natten) sen gick vi hem. Det var snorkallt för jag hade bara kort klänning på mig ^^

På lördagen kom först min mamma förbi, sen kom min storasyster också och efter ett tag kom svärfar =P Fullt hus typ =P Sen så skulle Rasmus ut på krogen så då kom Mackan hit och höll mig och Casper sällskap. Vi spelade lite spel, typ Backgammon och Plump hehe.. Men det var kul iaf =) Mindre kul var att Casper vaknade vid elva när Mackan skulle hem.. Sen somnade han inte förrän klockan ett!! Jaja så kan det vara..

Idag sov jag till halv fyra haha.. Eller jag var ju upp med Casper ett par timmar först men sen ville jag sova så då tog Rasmus honom vid tolv.. Så jäkla skönt! När vi var klara så gick vi hem till ett par bekanta till Rasmus och fikade. Riktigt sköna människor faktiskt =) Och nu ikväll kom Tim förbi en sväng, vi spelade Plump.. Det gick inte lika bra för mig som igår... MEN det var för att vi inte spelade efter samma regler =P Jag körde en svårare variant med att man inte fick "krypa" med korten.. Har alltid kört så men det hade tydligen inte Rasmus och Tim =P

Nu ska jag fixa mig för natten och sen blir det bokläsning, tror jag blir klar med Dan Browns senaste bok "The Lost Symbol" ikväll =) Jäkligt bra bok!

Har säkert missat en massa som jag gjort i helgen men det skiter jag i! ;D
Natti!

Kommentarer
Postat av: Susanne

ey! Det var Thomas fel att jag vann den tävlingen! :P

2009-11-16 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0