Hej hopp

Idag var jag ner på stan, träffade en tant/dam/kvinna eller vad man nu säger =P som jobbar med att sälja Aloe Vera-produkter.  Träffade henne på rekryteringsmässan. Anledningen till vårat möte var att jag eventuellt skulle börja sälja sånt jag också, men jag tror inte att det blir så.. Inte just nu när Casper är så liten iaf, är ju ett ganska osäkert jobb =P
Men det var iaf riktigt trevligt att prata med henne =)

När jag kom hem så kom Marita och hennes tös Meja på besök, vi åt min kaka som jag bakade igår och snackade en massa =) Var riktigt trevligt och kakan var skitgod! ;D

Sen så har jag bara varit hemma med Casper och Rasmus =)

Nu gnäller lillskiten så jag måste ta honom, Rasmus är nämligen upptagen med disken! ^^

Kommentarer
Postat av: Marita

Skitgod var ordet :)

2009-11-02 @ 21:26:51
URL: http://maritassmycken.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0