hej hej

Har inte orkat blogga nånting på ett par dagar nu, har haft svärmor på besök sen i torsdags, hon åkte imorse.
Vi åkte ut till Ikea igår och shoppade loss, vi skulle ha typ 3 grejer bara men kom därifrån med en jäkla massa mer =P 4 decimeter långt kvitto =P Men men så kan det gå på Ikea..

Resten av tiden har gått åt till Casper, han har varit skitjobbig faktiskt.. Bara gnällt och skrikit sig genom de senaste dagarna och nätterna. Natten till igår ville han inte ens sova i sin säng så han fick ligga mellan mig och Rasmus, eller bredvid mig snarare, annars skrek han.. Jag fick hur som hellst pissont i ryggen och knappt någon sömn alls, och som om inte det räckte så har jag haft världens mensvärk =( Inatt fick vi dock sova mer som tur va! Rasmus skulle ju upp tilll jobbet halv fem. Idag skriker han (Casper alltså =P) inte lika mkt men gnäller istället.. Fast han har en paus nu =P ligger i soffan och håller sig om låret och slår på foten ^^ Knasbollen..

Snart kommer Mackan hit, vi ska käka lite lunch och vid fem ska jag och Casper på kalas hos farmor, Rasmus ska på personalfest när han slutat jobbet =)


Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0