Ååååh

Var på stan idag, först gick jag runt med Susanne och lilla Philip för att shoppa massa grejer till Casper. Han har ju vuxit ur varenda plagg han har nästan =P Det var hur som hellst trevligt.
När Susanne skulle till BVC så kikade jag lite på min mobil och såg att den fuckat upp sig =( Den är typ konstant inzoomad =/ Så man kunde inte göra nånting med den =( Gick till 3 och de skulle skicka in den på lagning eller kontroll eller vad man nu säger.. Så nu kommer jag inte få tillbaka den på typ 2 veckor... Fick låna nån skruttmobil så länge, men jag fattar inte hur man gör med den så jag har min gamla halvt trasiga mobil istället... Bleh..

Efter det så mötte jag upp Dennis och Tofflan för en fika. Vi satt på stugan som vi jämt gjorde förut =P Men det var trevligt iaf =)

Nu är jag hemma och väntar på att Rasmus och Casper ska komma hem ifrån Pontus. Fast det dröjer nog ett tag till..

-------
Igår var jag och Casper hem till LM, det var kul =)
-------

Resten av veckan blir det:
Torsdag: Eventuellt leka med Mackan
Fredag: Ner på stan ett tag för att köpa lite priit, tänkte höra med Sandra om hon vill haka på. Sen på kvällen ska jag, Susanne, Thomas och Andreas supa och röka vattenpipa! =D Kanske Bill o Bob efteråt =)
Lördag: Vara hemma med Casper för då är det Rasmus tur att gå ut =)
Söndag: Hem till ett par av Rasmus kompisar på fika =)


The end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0