Typ gårdagen..

På dagen så åkte jag, Casper, mamma och syrran till Hallsta för att hälsa på gammelmorbror Johnny =) Vi drack kaffe, kikade på gamla fotografier och kollade på alla hans tavlor (han är konstnär). Jag bytte även blöja på C fem ggr på 1½ timme =P Det var iaf riktigt trevligt, fick tom. ett par tavlor med mig hem =) Tror dom ska få hänga i köket..

Senare när jag kommit hem så kom tvillingarna förbi. Vi köpte käk från Ibbes och kollade på film =) "The day the earth stood still" och "Twilight". Den förstnämnda var en riktigt besvikelse faktiskt =( Men den andra var bra som vanligt =)

Idag ska vi nog ner på stan en sväng, måste köpa lite grejer.. Vet dock inte när det blir för just nu så ligger Rasmus och sover med Casper på magen =P

Hm vad mer.. Jo! Vardagsrummet är "under construction" typ. Rasmus håller på och flyttar om lite saker och köper nya grejer haha! Kommer nog bli ganska bra när det är klart, tror jag..  =) Hoppas det blir klart till på fredag som han har satt som mål, annars kommer nog förfesten bli lite trist =P

-----------
Imorn fyller Rasmus år.. Blir tårta med familjen =) Och sen blir det ju lite party på fredag med krogen och så =)

Ja det var väl allt för den här gången då! Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0