Tråkdag

Usch vilken trist dag.. Har snorat och haft huvudvärk hela dagen =( Skulle varit ner till Vasaparken på "mammaträff" men känns inte så kul när man mår skit.. Som tur är så har Casper sovit mest hela dagen.
Tog ett bad nu ikväll.. Så skönt ås jag höll på att somna haha =P
Just nu sitter jag och kikar på Unga mödrar på tv.. Sen när det är slut ska jag plocka undan tvätt, hänga ny tvätt, plocka undan lite grejer som ligger framme och sen packa Caspers väska som han ska ha med sig till sin morfar imorn..
Sen när jag är klar med det ska jag förhoppningsvis gå och lägga mig!

Imorn blir det städa, åka och handla mat och alkohol, laga mat med Susanne och Thomas och sen kommer folket hit för party! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0