Partyt då

Igår var det party! Först käkade vi plankstek med Susanne och Thomas. MUMS! Efter det gjorde vi en bål.. Smakade sisådär enligt mig men alla andra gillade den =P
Sen rullade de andra in =) Vi körde ölspel och sen körde några Fia med Hutt =P Rökte en jäkla massa vattenpipa gjorde vi också =D NOM NOM
När klockan blev elva stack vi till Pluto.. Fan vad man har vuxit ifrån såna ställen =/
Fullast av alla blev iaf min lillebror ^^
Roligast av kvällen var nog förfesten tycker jag =)
Bilder kommer nog upp på BDB när jag orkar och har snott lite fler från tvillingarna!
--------------
Idag har vi städat efter festen och sen åkte jag ner på stan med Susanne och köpte present till min storasyster och en klänning till mig som jag ska ha på Caspers dop, köper nog en annan till Philips dop =P Kan ju inte se likadan ut på båda ^^

Om en timme ska vi till Susanne och Thomas (haha är fan dom enda jag skriver om i bloggen ^^) och spela BUZZ, som vanligt då =P



ps. ÄLSKAR CASPER OCH RASMUS! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja, fast bara smakisar..:)

2009-07-29 @ 11:56:25
URL: http://werner-eriksson.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0