Lite uppdatering

Har bara inte haft ork att sitta vid datorn på några dagar... Men idag så! =) Har ju till och med laddat upp bilder på BDB, slänger väl in en eller två här också!
Har väl inte hänt sådär skitmkt sen sist.. Var på kalas hos min storasyster i söndags.. Hon fyllde 27.. Gammal kärring snart ju =P
Rasmus började jobba i måndags så jag har väl mest gått hemma..
Casper vill ju inte ligga i sin vagn alls längre, såvida han inte sover förstås =P Har börjat försöka med bärselen igen och nu tycker han faktiskt att det är kul! En jäkla tur enligt mig! Så man kan gå ut lite med honom utan att han ska ligga i vagnen och gallskrika =) Det dryga är att man inte får med sig lika mkt grejer utan vagnen.. Men jag får väl dra med den också då antar jag =)
Visst ja! Casper skrattade högt i förrgår! =D Bara en gång men ändå! =D Stora grabben nu ju =D <3 "Pratar" gör han för fullt också =) Och så har han fått mkt bättre sovrutiner =)

Igår så var vi förbi min farmor och farfar en stund innan vi skulle till kyrkan och planera inför dopet, sen när vi var klara där så gick vi till min mamma och åt mat... Fattar inte att man kan vara så tragisk som hon är.... Jaja bara att leva med antar jag...

Idag var jag på efterkontroll hos barnmorskan. Allt såg jättebra ut! Haha =P Ska börja käka minipiller imorn, och börja göra situps! Tycker inte det är särskilt snyggt att vara nästan pinnsmal och sen ha värsta magen nämligen xD
Medan jag var hos min BM så var min plastmamma och lillasyster barnvakt åt grodan, pappa skjutsade dit mig och sen hem igen sen bjöd dom på käk från Ibbes.. NOM NOM!

Nä nu orkar jag inte skriva mer =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0