Kalas

Igår fyllde Rasmus år! Fan 23 bast.. Gammal gubbe nu ju hehe =P Vi hade iaf kalas med familjen på dagen, var ganska trevligt, vi åt tårta och Rasmus öppnade lite presenter =)
Vi fick även hem massa grejer som vi beställt från lite sidor på internet! Fick typ fem paket fullproppade med grejer ^^

Senare på kvällen kom Susanne och Thomas förbi med sin lillplutt, vi snackade massa onödigt snack och spelade BUZZ! =D

Btw! Casper somnade 22.30 igår, sov till 5, åt, och sov sen till 8 imorse! Duktigt kille =D Synd bara att jag hade morgonpasset för han har inte sovit nå mer sen klockan 8 ^^ förutom en kort liten halvtimme då... Jäklar vad jag är trött! =D

PS. LÄNGTAR TILL FREDAG! Dricka, röka vattenpipa och ha massa skoj!
Vi blir: Jag, Rasmus, Susanne, Thomas, Karin, Mia, min lillebror Jonas, min kusin Erika, Tim, och eventuellt Nina, Micke och Ullis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0