Dejtkvällen!

Hade så himla trevligt! Vet inte vad mer jag kan säga haha men sjukt kul hade jag =) Tack Susanne, det gör vi om!

Idag har det varit mindre kul.. Casper ville inte sova nu på morgonen så man var tvungen att vara vaken =( Fast fick sova ett par timmar mellan 11 och 12.30 iaf! =) Nu är Casper ute på promenad med sin farfar.. Vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Men inte mkt å göra åt verkar det som...

Blir inge besök av Stefanie idag.. Hon hade fullt upp ändå tydligen.
Men Susanne och Thomas ska eventuellt komma över senare! Spela lite BUZZ!! (kunde liksom inte göra det igår då jag glömde den där lilla pillimojen som tar emot signalen från kontrollen!) xD

Nä ska nog läsa lite nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0