Bra dag!

Imorse mellan 8 och halv tolv tog Rasmus en lång promenad med Casper så jag fick sova! =D Så jäkla skönt!
Sen när dom kom hem så gick jag upp och ringde till pappa och sen åkte vi ut till dom i Julpa, badade, solade och grillade. =)
Julia och Lena tog hand om Casper hela tiden, förutom när han bajsade =P Tänkte vi skulle testa lite om Casper trivdes med att bara vara med dom eftersom dom ska vara barnvakt nästa helg när vi ska ut på krogen. Och det gick ju bra, bara jag som nojade hela tiden haha =P

Nu så ligger Casper och sover på Rasmus, han har nästan inte sovit nånting idag så jag hoppas att han sover mkt inatt istället =)

Tror inte det finns så mkt mer att skriva idag...

ps. tycker den här bilden är äckligt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0