Svett svett svett

Idag bar det av till Öppna förskolan. Susanne kunde inte följa med för hon mådde inge bra =( Hur som.. Missade bussen som jag hade tänkt ta med typ en minut.. Så jag kom inte dit förrän tjugo i två.. Skulle ha mött Sandra kvart över ett =P Så hon satt redan inne och fikade när jag kom =) Tur hon kände folk där sen innan hehe..

När jag väl satt mig till ro så kom jag på att jag glömt min väska vid busshållplatsen när jag klivit av! I full panik lämnade jag Casper med alla andra mammor och nästan sprang tillbaka till hållplatsen.. När jag hade typ 20 meter kvar kom jag på att jag inte alls glömt väskan, utan bara lagt den under vagnen xD Suck! Tur man inte gör ett pinsamt första intryck, var vad jag tänkte på vägen tillbaka =P Jag som åkte bussen dit för att jag inte skulle bli så svettig, haha svetten rann nästan om mig efter språngmarschen ^^

Annars hände det inte så mkt, satt mest och pratade med Sandra, drack lite kaffe och hade sångstund hehe..
Blir nog roligare när man lärt känna lite fler mammor(kan bli lite svårt dock tror jag, de verkar vara en ganska sammansvetsad grupp) och när man lärt sig sångerna =P Får se hur det blir nästa gång =)

När det var dags att dra sig hemåt så gick jag med Sandra, var ju ändå så svettig redan =P Casper sov nästan hela vägen hem, sen vaknade han och var otröstlig strax innan ica haga.. Lugnade sig inte förrän vi kom hem.. (Tog väl kanske en halvtimme =P) Då åt han lite och nu sover han som en stock =P Tror det blev lite för mkt för honom att ta in idag.. Stackarn.. <3

Nu ikväll så blir det nog inte så mkt att göra.. Rasmus kommer snart hem från jobbet men ska iväg direkt igen för att springa runt och sparka på en boll på en gräsplan.. Jag som är hungrig och vill äta mat.. Får nog äta massa kakor medan jag väntar! ^^
Hoppas på att hinna iväg till Ica ikväll också.. Har fått ett paket. Tror bestämt att det är min baddräkt! (kan ju inte ha bikini pga mina jävla bristningar!) Hoppas den sitter bra, får då ska jag nämligen boka in oss på babysim! =)


Imorn ska vi på föräldragrupp med Casper och så ska han få sin första smakis! Blir antingen banagröt eller potatis MUMMA xD
Blir även en runda på stan och försöka hitta doppresent till Philip.. Vad fan ska man köpa????

KAktajm nu!

Kommentarer
Postat av: carro

nej det gick inte alls som jag tänkt.

gick en mil på björnön och glömde såklart bort tiden. sen när gubben min skulle hämta oss så hade klockan blivit för mycket.

får se om jag vågar mig till ÖF nån annan dag, hon jag känner där kan inte gå dit längre pga pluggande. hehe, fegis som jag är då ;P



doppresenter är aldrig roligt att köpra, så svårt. kanske en mått grej, sån där man mäter hur lång ungen blivit. Då kan de ha det lite längre? hehe

2009-08-25 @ 21:58:39
URL: http://vittorn.blogg.se/
Postat av: Marita

Jösses vilken härlig dag :-S

Babysim är nice... anmäl er!! Vi har gått 2 ggr redan och lillfröken som gallskrek i badbaljan hemma verkar gilla att bada i bassäng! Det är supermysigt!!

Vilken ÖF går du på??

Hoppas vi ses på torsdag! Kram

2009-08-25 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0