Stora pojken då! =D

Casper rullade äntligen över från rygg till mage idag!  Fick höra ett till litet skratt också =D

Det har väl inte hänt så mkt mer sen sist.. Var ner på stan med Nina en sväng i fredags, sen så var Emelie och Alva över och fikade igår.. Idag så kom Peter förbi med McDonaldskäk, var väldans trevligt =) Annars har jag bara varit hemma med Casper.. Rasmus har ju jobbat och jag tycker det är så jobbit att dra iväg med lillen själv.. Han vagnvägrar ju och det blir lite tungt att släpa på honom i bärselen + att dra vagnen..

Just nu så sover grodan och jag väntar på att Rasmus ska komma hem från jobbet =) Käkar lite Center också! (jag som skulle dra ner på godsaker ^^)

Avslutar med en bild på sötnosen <3

Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Så söt =)

2009-08-04 @ 22:01:39
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0