Skogspromenad

Igår var det kalaskul med Susanne! =) Drack lite cider, snackade massor, spelade BUZZ ( jag vann då 3 ggr av 3 ;D) Spelade kort (gick inte lika bra xD) och sen blev det lite tv-tittande =) En alldeles utmärkt kväll precis i min smak! =)

Idag ska jag hem till mina gamla chefer och fika =) Ska bli kul, har inte sett dem på hur länge som hellst förutom en snabbis på dopet. Igår var det exakt ett år sen som jag slutade hos dem för att, dumt nog, börja plugga på Komvux =P

Nu ska jag käka min frulle sen sätta igång med att diska nappflaskor och sen, om jag hinner, sminka mig lite så man inte skrämmer slag på folk ^^


Tjipp!

*rubriken är tillängnad Thomas ;D*

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha underbart!:D

2009-08-23 @ 12:00:47
Postat av: Sandra

Ja, det är ju olika från barn till barn. Men vänta bara det kommer. snart går det jätte fort. Han är ju ändå 1 månad och några dagar yngre.:)

Sen har ju Lucas varit extremt tidig med allt.

2009-08-23 @ 16:01:24
URL: http://werner-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0