Rubrik

Kakorna jag bakade igår blev skitfula men goda =)

Idag har jag bara varit hemma.. Fixat med tvätt och plockat undan lite skit som legat framme alldeles för länge.. Men som det är med småbarn så kom det fram lika mkt igen på en gång =P
Rasmus har varit ute hos Pontus och lekt med deras små plast/metallgubbar (War Hammers).

Snart kommer Danne och Jenny förbi en sväng =) Blir väl till att snacka lite skit om ditten och datten =) Kanske tvinga på dem lita av mina kakor också ^^
Sen klockan sju sticker jag till Susanne! Jääj! Ska bli ruggigt kul! =) Måste bara komma ihåg att ta med mig allt! Typ alkoholen och vattenpipan =P, deras stora vattenpipa är ute på äventyr så det får bli våran mini.. Inte lika kul men bättre än inget =P Kanske tar med kameran också.. Fast det känns lite onödigt för Susanne vill aldrig vara med på kort =P Får nog ta massa egobilder då xD


Funderar på om jag ska borsta håret.. Gjorde aldrig det efter jag tvättat det igår.. Liiite tovigt kan jag lova =P Jaja vi får se om jag hittar borsten eller ej xD

Puss och hej kyss nån som är gay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0