Lalala

Idag så var hela lilla familjen ner på stan. Först var det föräldragrupp som var på schemat, satt där i två timmar.. Jag hade dock skitont i huvudet så jag sa knappt nånting.. Jag som brukar pladdra på som fan ^^ Jaja det blir väl nästa gång =)
Efter det så gick vi runt på stan.. Skulle ju köpa doppresent till Philip =) Dom hade tyvärr inte det vi ville köpa så det fick bli en annan grej, men den blir nog rätt bra ändå hihi =) Casper åt typ hela tiden medan vi gick runt.. Hungrig krake.. Köpte Semper2 till honom på ICA, så han fick en flaska med det ikväll.. Får se om han håller sig mätt längre =)
På tal om Caspers mat så fick han sin första smakis idag! =D Banangröt stod på menyn =P Han tyckte det var jätteroligt och gott! Hoppas han gillar de andra smakerna sen också =) Fast vi ska ju köra på banangröten veckan ut =)

Förövrigt så lagade jag potatis och purjolöksoppa ikväll, MUMS! =D Hade iofs i massa annat också, typ majs, svarta bönor och lök.. Blev iaf jättegott =)

Imorn så är det mammaträff med de som jag gick i föräldragruppen med innan ungarna kom =) Missade ju förra gången så det ska bli kul att äntligen få se allas knoddar =)
Sen på kvällen så ska Rasmus springa BLODOMLOPPET 10km.. Så jag ska väl sitta hemma och heja på honom ^^ Orkar inte pallra mig dit med Casper..  Blir nog liiite väl mkt folk där =)

Nu ska jag sova! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0