Kvällsdopp

Fikat med mina gamla bossar var trevligt =) De är bra människor dem där 2 hehe =)
Casper skötte sig bra under hela "äventyret" förutom när han gallskrek en halvtimme när jag precis tänte åka hem =P
Annars så låg han till och med i vagnen ett bra tag utan att vara missnöjd! =D Tror det är för att jag lagt en kudde och satt dit en ny leksak som det funkar bättre nu =)

Jaja.. Nu ikväll så är Rasmus iväg på tjej/vinkväll hos en som jobbar i delin på hans jobb.. Typ bara tjejer där förutom Rasmus och nån till kille.. =P Jag och Casper är bara hemma och chillar.. Fan vad jag älskar den där ungen! Satt och kollade på honom nu kväll när han skulle sova och jag började nästan grina bara för att han är så underbar.. Min fina kille.. <3

Ikväll har jag äntligen hunnit kika på "Benjamin Button" jäklar vilken bra film.. Började störtböla flera ggr haha xD Jag skyller mina grinattacker på PMS =P
Just nu kikar jag lite på "Tribute" nån helt okej film som går på tv..  Ska snart sova, får se om jag hinner somna innan Rasmus kommer hem.. Han borde inte bli så sen med tanke på att han börjar jobba halv sex imornbitti ^^


Tjipp tjipp!

Kommentarer
Postat av: Marita

De är för söta de små gullungarna!!!

2009-08-24 @ 13:52:42
Postat av: Marita

bebisarna alltså :P

2009-08-24 @ 13:53:12
Postat av: Natahlie

Ja dom är ju det haha =)

2009-08-24 @ 18:59:21
URL: http://natahlied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0